Latest Movie :

Beni Kesfet – Undiscovered - bedava film seyret

Beni Keşfet Türkçe Dublaj izle
IMDB Puanı: 3.7/10
Yapım: 2005 ~ ABD , Almanya
Tür: Komedi , Romantik
Oyuncular: Steven Strait , Shannyn Sossamon , Ashlee Simpson , Stephen Moyer , Lori Heuring
Yönetmen: Meiert Avis
Senaryo: John Galt
Yapımcı: Tom Rosenberg , Michael Burns , Bic Tran , Marco Mehlitz , Michael Ohoven
Görüntü Yönetmeni: Danny Hiele
Görüntü Yönetmeni: David Baerwald
Dağıtım: 35 Milim Filmcilik
Süre: 1 saat 37 dkk

Luke ve Brier birbirine aşık iki gençtir. Brier mankenlik kariyerinde hızla ilerlemektedir. Luke ise yetenekli bir şarkıcı ve besteci olmasına rağmen, müzik dünyasında istediği başaraya ulaşamamaktadır. Bu durum karşısında Brier, menajeri Carrie’nin yardımı ile Luke için gizlice bir tanıtım kampanyası hazırlar. Kampanyanın başarıya ulaşmasıyla büyük plak şirketleri ve kızlar Luke’un peşinden ayrılmamaktadır. Brier ise Luke yükselişine engel olmamak için ondan çok hoşlandığı halde yolundan çekilmeye karar verir.


Beni Keşfet – Undiscovered - bedava film seyret
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Boş iş - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger