Latest Movie :

2012 Filmini Full izle 2012 Sinema Filmi (tr dublaj)

Yapım:2009 ABD, Kanada
Tür:Aksiyon, Bilim Kurgu, Dram, Gerilim, Psikolojik

Sinemadan yeni döndüm ve filmin hala etkisindeyim.İnanılmaz bir görsel şölen oldu film benim için.Bugün sinemanın full olacağını düşünmemiştim ama sinemada 1 koltuk yer bile kalmamıştı.Roland Emmerich gerçekten mükemmel bir film çıkarmış.Ve bence şu ana kadar çekilmiş felaket konusunu en iyi anlatan filmdi.Jıhn Cusack bence harika bir oyunculuk çıkarmış.Filmde herşey kusursuzca ayrıntısıyla düşünülmüş.Filme büyük emek harcandığı her halinden kendini belli etmeyi başarıyor.Filme beklentilerim yüksek gitmiştim ve karşılığını aldığımı düşünüyorum.Gerçekten filme her açıdan hayran kaldım.Özellikle görsel bakımdan.Zaten sırf sinemaya harika görsel efektleri izlemeye gitmiştim.Ve görsel görsel efektler fazlasıyla beni ve yanımdaki arkadaşımı tatmin etti.Beni bir an düşündürmeden etmedi acaba 2012 mi diye.Ama tabiki sadece bir film olduğunu bildiğim için kafamı çok yormaya gerek olmadığın anladım.Tabiki insanı bir an olsada bu düşünceye kaptıran bir film bence çok kaliteli bir yapımdır.Görsel efektler bakımından 10/10 ama tabiki sadece bir filmi görselliğiyle değerlendirmek yanlış olur.Bu yüzden bütün faktörlerii ele alıp teraziyle tartarsam 10/8 güzel bir puan olur bence.Filmi imkanınız olursa sinemada izlemenizi kesinlikle öneririm.Çünkü herzaman böyle görsel kalitesi yüksek filmler sinemaya girmiyor.İnanın sinemda böyle bir filmin zevki kat kat daha fazla çıkıyor.
.
2012 Filmini Full izle 2012 Sinema Filmi (tr dublaj) 1.part


2012 Filmini Full izle 2012 Sinema Filmi (tr dublaj) 2.part


2012 Filmini Full izle 2012 Sinema Filmi (tr dublaj) 3.part


2012 Filmini Full izle 2012 Sinema Filmi (tr dublaj) 4.part


2012 Filmini Full izle 2012 Sinema Filmi (tr dublaj) 5.part


2012 Filmini Full izle 2012 Sinema Filmi (tr dublaj) 6.part


2012 Filmini Full izle 2012 Sinema Filmi (tr dublaj) 7.part


2012 Filmini Full izle 2012 Sinema Filmi (tr dublaj) 8.part


2012 Filmini Full izle 2012 Sinema Filmi (tr dublaj) 9.part


2012 Filmini Full izle 2012 Sinema Filmi (tr dublaj) 10.part

Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Boş iş - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger